onsdag 12 februari 2014

Rött alla hjärtans dag kort

God morgon till er denna underbara onsdag, två dagar innan alla hjärtans dag.
Har gjort ett kort med hjärtan och färgen röd.
 
 
Här visar jag för första gången dem stämplar jag lyckats maska med. Maska är att man sätter ihop två eller fler stämplar till en.
Det är flickan som kastar hjärtan och bakom henne finns en hjärtbuske.
Det va väldigt roligt att testa det och det lär bli fler maskning :)


Älskar denna söta charm och texten, det är en stor favorit.
 


Denna söta lila fjäril har jag diesat ut och sedan lagt på crystal glitter glue som gjorde att det blev ett fint glitter :)
 


Här visar jag mitt fina hjärta som jag har satt en text som jag diesat ut från ett alfabet och jag älskar detta fina alfabet.

Glad alla hjärtans dag i förskott och önskar er en fin dag.



Inga kommentarer: