tisdag 18 februari 2014

Kärlek, hjärtan och mycket mer

God eftermiddag, jag ber om ursäkt att mitt inlägg blev såhär sent men fick inte rätt på inloggningen. Men bättre sent än aldrig sägs det ;)
Jag tänkte därför passa på att blogga till er två kort som jag gjorde för alla hjärtans dag som jag gav till mina nära och kära.
 
 
Här har jag färglagt en helt underbar magnolia stämpel. Använde mig av färgen ljusblå, då kortet skulle ges bort till en som älskar färgen blå.


Jag fullkomligt älskar denna charm, texten är så fin och passar att använda till ett kort som ska framföra kärlek.
 

 
Jag använde mig här av magnolia heart tag där jag sedan har limmat på ordet Love som jag har använt alfabetet Rollerskate.

 
Här har jag använt mig av den fina Heart Doily Border Die från La La Land - helt underbar! :)
Den fina stämpeln som är i hörnan av stämpelarket är gjort av en god vän till mig - du hittar hennes stämplar som är till salu på hennes blogg --> Åsa
 



Här kommer kort nr 2 och här har jag använt mig även av en magnolia stämpel, en ny sådan. Hon sitter på en pall som jag har "maskat" dit henne på :)
 
 
Här har jag använt mig av en dies som är från magnolia - dragonflies och lagt på stickles glitter glue som sedan har torkat.

 

 
Och här har jag använt mig av den helt underbara diesen heart swirl - även den från Magnolia.

 
Hittade det helt underbara alfabetet som heter Magnolia som jag använt för att skriva texten love med. Fullkomligt älskar det :)
Nu ska jag sätta mig i pysselhörnan, ha det så bra :)

3 kommentarer:

Waracartist sa...

Fina kort! Magnolia äger! :)

Sofia Björklund sa...

Tack så jätte mycket! :) Ja jag älskar verkligen Magnolia! :)

Johanna1978 sa...

Jättefina kort! Jag antar att mottagaren blev glad :)