måndag 10 februari 2014

Ett kort till alla hjärtans dag

Hej 

Här kommer ett alla-hjärtans-dags-kort med två söta katter. 
Katt-dien kommer från Marianne Design, men vem som gjort de andra diensen kommer jag inte ihåg. Vet att jag borde ha bättre koll, men tyvärr.... :-(


Nu har jag testat att sy på kort. Har sett på andras alster att det brukar bli väldigt fint. Jag måste dock erkänna att detta är första gången som jag syr i papper, sedan jag jag gick i mellanstadiet och man skulle sy längs linjer på papper. En period sydde jag mycket kläder, men det är lääänge sedan.


Solnedgången bakom katterna är gjord med ink-blending-tool och distress-dynor. Det gröna är en blomstämpel från prima.

Grattis i förskott på alla-hjärtans-dag!!
Kram MarieG



3 kommentarer:

Elenor Krantz sa...

FINT KORT ! Kul jag håller också på med att "scrappa" katter nu. -Älskar katter

lenislenis sa...

Älskar kortet! Så fint!

Cornelia sa...

Ett jättehärligt kort, katterna är så himla söta och din sköna bakrund gör dem verkligen rättvisa! Vackert!