fredag 24 januari 2014

En grön sköna

Grönt är en färg som jag tycker är lite svår att använda. Men det är ju bra att utmana sej själv. 
Jag har följt månaden skiss, som jag tyckte var väldigt bra.

Stämpelmotivet är från en av mina favoriter, Saturated Canary. De är så roliga att färglägga!
Färgläggningen är gjord med ProMarkers.
Inför december gick jag med i en swapp-grupp på Facebook där det slutade med att vi fick 24 små paket var från fyra olika avsändare som sedan öppnades en per dag fram till julafton. Den gröna rosen fick jag bl.a. i ett paket. Det var riktigt roligt med swappen!

Ni har väl inte missat tävlingen? Vi vill ha in era bidrag senast 23:59 den 26/1.


3 kommentarer:

Elenor Krantz sa...

Jag tycker att du klarat det bra med det gröna, kanske knepet med komplement färgen gör sitt.

Waracartist sa...

Vilka levande färger :), fin kort.

Jessika sa...

Läckra färger! :) Det är sånna där färger jag skulle vara livrädd för att testa :D